Bridgens Dag 2022

Åbent hus på Bridgens Dag lørdag d. 27. august 2022

Både medlemmer og nysgerrige inviteres til Bridgens Dag lørdag d. 27. august.

Alle er velkomne til en underholdende og udfordrende dag i kortenes tegn – uanset alder og bridgeerfaring.

Bridgens Dag afholdes fra kl. 13-17. Sammen med bridgeklubber i hele landet åbner vi dørene og giver enhver kortinteresseret mulighed for at prøve kræfter med bridge – verdens sjoveste kortspil.

Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Aarhus Bridgeklub er den bedste bridgeklub at være medlem af.

Vi håber derfor, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye bridgegæster en god social oplevelse med bridgen og med vores klub.

Det er gratis at deltage, og klubben er klar med en forfriskning til alle.

Programmet byder på:

• Kl. 13.00: Kort introduktion til hvad bridge er
  • Kl. 13.15: Vi spiller bridge – du får kort i hånden
  • Kl. 15.00: Klubberne byder på kage og frugt
  • Kl. 17.00: Info om undervisningshold mm.

I kan trykke ’deltager’ eller ’interesseret’ på vores Facebook-begivenhed: https://fb.me/e/6OWTrKskT. I er også meget velkomne til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og lærerig dag sammen med.

Vi glæder os til at se jer til Bridgens Dag 2022!