Aabk lukker ned til 5. januar

Efter udmelding fra Bridgeforbundet må Aabk midlertidigt lukke ned.

“Som forventeligt blev indstillingen fra Regeringen om skærpede og nye coronarestriktioner godkendt i går i Epidemiudvalget. Det betyder, at restriktionerne træder i kraft fra søndag d. 19. december kl. 8.00.

DBf har dog allerede nu modtaget en opfordring fra Kulturministeriet om at indstille alle foreningsaktiviteter indtil d. 5. januar 2022. Formuleringen fra Kulturministeriet er som følgende:

“Endelig vil der gælde en opfordring i foreningslivet, herunder for idrætsaktiviteter i foreningsregi, om ikke at deltage i indendørs foreningsaktiviteter i juleferien. Opfordringen gælder indtil d. 5. januar 2022”.

DBf anbefaler klubber at følge opfordringen og dermed indstille alle fysiske bridgeaktiviteter til d. 5. januar 2022.”

Aabks bestyrelse