Coronasmitte i Aabk

Der har desværre været et udbrud af corona i klubben i forbindelse med divisionsweekenden d. 13.-14. november, og flere af klubbens medlemmer er blever smittet til trods for, at de er færdigvaccinerede.

Det kan derfor ikke udelukkes, at smittet er viderebragt i forbindelse med klubbens almindelige turneringer i ugens løb. Det vil derfor være et krav for at spille i Aabk fra og med ugen, der begynder d. 22. november, at alle vores medlemmer har et coronapas eller en negativ test. Det er den eneste måde, hvorpå vi kan bryde eventuelle smittekæder, sikre et trygt miljø for alle at spille i og undgå yderligere nedlukning.

Vi vil desuden kraftigt opfordre til, at alle bliver testet, inden de skal spille i næste uge, og ikke møder op, hvis I har symptomer. Vi håber på jeres forståelse for den nu lidt mere akutte situation, vi står i som klub.