Holdturneringer på BBO mandag og onsdag aften

Det ser desværre ikke ud til, at vi kan åbne op foreløbigt. Derfor har vi i Aarhus Bridgeklubs bestyrelse valgt at lancere to BBO-holdturneringer. Vi vil dog åbne klubben op igen, så snart det er muligt helt eller delvist. Vi håber dog, du kunne tænke dig at spille på BBO.

Vores BBO-turneringer vil ligge mandag og onsdag aften i tidsrummet 19-23. Der vil blive spillet 28 spil pr. aften, og turneringen vil som udgangspunkt strække sig over 7 aftener med start mandag d. 18 og onsdag d. 20. Maks. antal hold pr. aften er 8 / 16 par.

Man kan tilmelde sig som par og ved man, hvilke holdmakkere man ønsker at spille sammen med, skriver man det i kommentarfeltet. Spiller du mere end én dag i klubben normalt, kan du tilmelde dig begge aftener. Turneringerne er KUN åbne for medlemmer af Aarhus Bridgeklub.

Turneringerne er gratis på BBO, og der vil senere blive uddelt præmier for turneringerne oppe i klubben.

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 15. januar kl. 12.00