Klub32 sæsonen 2021-2022

Klub 32

Klub 32 efterlyser par til den kommende sæson (2021/2022)
Vi håber som alle andre, at vi kommer til at spille, den kommende sæson i klubbens lokaler, alternativt vil der blive spillet på RealBridge.
Nye par som opfylder kravene om at spille i 1. eller 2.  i åben division den kommende sæson, har krav på en plads. Andre par med tilsvarende styrke eller lovende talenter, vil også kunne komme i betragtning til en plads.
Par som har lyst til at prøve sig af, mod de stærkeste par i Aarhus BK, kan kvalificerer sig gennem den majturnering som Aarhus BK arrangerer.
Majturneringen vil blive spillet i klubbens lokaler hvis muligt eller online på RealBridge.
Par som mener de har krav på en plads, eller vil søge et wildcard, skal senest 26. april sende en besked til undertegnede
Par som deltager i majturneringen om en plads, skal inden 2. spilaftens start give besked om at de deltager i kvalifikationen
Mvh
Lars Peter