Mandagsklubben BBO

Mandagsklubben fortsætter foreløbig på BBO (der mangler tilmeldinger).

Desværre kan den igangværende turnering ikke færdigspilles. Dels vil mange ikke spille online og dels kan man ikke ændre et par nødvendige ting i Bridgecentralen for en igangværende turnering.

Mandag 14/12 og 21/12 spiller vi i stedet en øveturnering på BBO. Vi bibeholder de hold der er intakte som så vidt muligt møder de hold de mangler, og forsøger at supplere op til 8 hold. Hvis restriktionerne forlænges ud over 3.dec. starter vi en “rigtig” holdturnering på BBO, dvs. med overførsel af resultater til DBF (bridgecentralen) og hjemmesiden. De par der er tilmeldt øveturneringen kan (hvis ønsket) fortsætte i januar uden at skulle tilmelde sig igen.

De tilmeldte bedes tjekke om der står det rigtige BBO-navn i tilmeldingslisten. Ved fejl eller mangel kan man sende en sms til 20 25 49 53 (Preben),

Da der vil være lidt administration ved opstart af kampene og ved halvlegsskift, bedes alle være logget ind på BBO kl. 18:45. Når man så får en invitation til deltagelse, bør man acceptere hurtigt. Ved tøven i mere end nogle “få” sekunder aflyses holdkampen og opsætningen af denne må starte forfra. Når man er færdig med 1. halvleg, skal man nok være lidt tålmodig, men stadig være klar til at acceptere at deltage i kampen.

Tilmeld