90 års jubilæum PRO-AM

Fredag d. 13. september starter fejringen af Aabk’s 90 års jubilæum med en “pro-am”-turnering. Her er der mulighed for at blive makker med en af klubbens mange topspillere. Du kan købe en verdensmester, en danmarksmester, en landsholdsspiller …

Bridge er et spil, der udøves på mange niveauer. I 90 år har der været spillet bridge i Aarhus Bridgeklub, og klubben har fostret talrige mestre, samtidig med at der er opbygget en stor breddeafdeling.

Denne aften blandes kortene til et møde mellem elite og bredde, når Aarhus Bridgeklub starter fejringen af 90 års jubilæet med en pro-am turnering.

Hvor man i en almindelig bridgeturnering typisk stiller op med sin faste makker, er der ved denne turnering mulighed for at  købe sig til lidt assistance, idet en stor del af klubbens eliteafdeling kvit og frit har tilbudt at lade sig bortauktionere for en aften. Hele overskuddet går til Aarhus BK

Så har du tænkt på, hvad du kunne drive det til, hvis du skiftede din sædvanlige makker ud med en elitespiller, eller har du bare lyst til at prøve noget nyt, så slå til.

Der spilles selvfølgelig om præmier og æren, men først og fremmest er der lagt op til en festlig start på markeringen af 90 års jubilæet.

Aftenen starter med en velkomstreception med et glas vin, hvor der bliver rig lejlighed til at stemme makker-aftalerene af, lægge taktik og spotte konkurrenterne ud.

Efter turneringen er der præmieuddeling og spisning

Så puds meldekortet og skoene og byd.

Der vil være 2 standard systemkort, man kan vælge mellem. Et af disse skal der spilles efter. Der vil være mulighed for at lave små ændringer/afvigelser heraf. Proffen skal sidde N/Ø i alle runder

Hvis man hellere vil spille med sin sædvanlige makker, vil der være et antal åbne pladser. Disse vil blive solgt ved auktion med en minimumspris på kr. 800,- for et par.

Link til auktionssiden