Undervisning 2024

Aarhus bridgeklub samarbejder med FOF Århus om undervisningsforløb.

Tilmelding sker igennem FOF Århus’ hjemmeside (tryk her), eller på telefonnummer 86122955.

Vi udbyder pt. følgende hold (se beskrivelse af kursusindhold længere nede på siden):

• Bridge 1 begynder (se beskrivelse nedenfor) – 12 gange
    • Mandage kl. 13.30-16.15, kr. 1.290,-
      kursusstart 16/9-24, underviser: Lars Peter Damgaard
    • Torsdage kl. 19.00-21.45, kr. 1.490,-
      kursusstart 19/9-24, underviser: Thomas Mathiasen
  • Bridge 3 fortsættelse (se beskrivelse nedenfor) – 12 gange
    • Tirsdage kl. 19.00-21.45, kr. 1.490,-
      kursusstart 17/9-24, underviser: Thomas Mathiasen

Kursusgebyret dækker undervisning, undervisningsmaterialer og medlemskab af Danmarks Bridgeforbund.  Vores undervisere er erfarne bridgespillere fra en af Danmarks fremtrædende bridgeklubber.

Bridge 1 begynder:

Begynderkursus. Prøv kræfter med verdens absolut sjoveste og sværeste kortspil. Uanset om du er 15 eller 75, vil bridge skærpe din koncentration og give dig en bunke nye, gode bekendtskaber!

Ca. 2/3 af tiden anvendes til indøvelse i praksis ved spil. Du undervises efter materiale anbefalet af Danmarks Bridgeforbund, og instruktørerne er erfarne bridgespillere fra en af Danmarks fremtrædende bridgeklubber.

Bridge 3 fortsættelse:

Tag dit bridgespil til næste niveau.

Er du fortrolig med “Nordisk Standard”, bog 1 og 2, eller tilsvarende, og har du nogle års erfaring og ønsker at udvikle dine bridgekundskaber, så er Bridge 3 kurset for dig.

Vi ser nærmere på spilføring i både sans og farve og nuancerer kortvurderingen, så du bliver skarpere til at vurdere en hånds potentiale. Derudover arbejder vi videre med og udvider grundsystemet, så du oftere ender i den rigtige kontrakt.

Der undervises efter “Nordisk Standard”, bog 3.

Yderligere info:Yderligere spørgsmål angående undervisningen i Aarhus Bridgeklub kan rettes til undervisningsansvarlig Lars Peter Damgaard på telefon 27139440.